עזרה
כללי
נותן שירות
מזמין שירות
איך זה עובד?
+
-
השירות שלנו מורכב ממזמיני ונותני שירותים.
המזמינים מפרסמים את המשימה, מתארים את תכולת העבודה כולל תאריך לביצוע, מיקום והסכום
שמוכנים לשלם על השירות.
נותני השירותים מציעים את שירותיהם למשימות בצורת מכרז ובמידה והם נבחרים לביצוע המשימה
ההתקשרות ביניהם עוברת לסטטוס "משימה בביצוע" וההתקשרות ביניהם עוברת להודעות פרטיות.
בסיום המשימה כספי הפיקדון משוחררים לנותן השירות וכל צד מדרג את הצד השני והציונים המצטברים
מופיעים בפרופיל האישי של כל משתמש בפלטפורמה.
כיצד מתבצע התשלום עבור המשימה?
+
-
לנוחיותכם ניתן לשלם במזומן, אשראי ואפליקציית bit.
*בשלב ההרצה התשלום לנותן השירות יתבצע לא דרך הפלטפורמה.
מי משלם את העמלה?
+
-
העמלה נגבית ממבצע השירות.
איך לבחור נכון את נותן השירות או המזמין?
+
-
בהזמנת נותן שירות אנו ממליצים להיכנס ולעבור על הפרופיל האישי, לקרוא על ניסיונו ולבדוק את הרייטינג שלו "כמבצע" וכמו כן לקרוא את התגובות שהשאירו מזמינים לפניכם.
בנוסף מומלץ לעבור על ה"התמחויות" ו"תעודות מקצועיות" ולוודא שהן מתאימות לאופי המשימה שפרסמתם.
בהגשת הצעה לביצוע משימה אנו ממליצים למבצע להיכנס לפרופיל המזמין ולהתרשם מחוות הדעת והרייטינג שלו "כמזמין".
היכן מפרסמים משימה שאין לה קטגוריה ייעודית בפלטפורמה?
+
-
בדיוק בשביל זה ייצרנו את קטגוריית "שונות" בה תוכלו לפרסם כל צורך שאין לו קטגוריה ייעודית.
איך נרשמים?
+
-
ניתן להירשם ו/או להיכנס לפלטפורמה בשלושה דרכים:
הרשמה ו/או כניסה עם פרופיל פייסבוק
הרשמה ו/או כניסה עם חשבון גוגל – יש לבחור את החשבון (במידה וקיים יותר מאחד) אשר ישויך למשתמש שלך בטסקיט איזי.
הרשמה ו/או כניסה עם אימייל – יש למלא את המייל ואת סיסמא שתשמש אותך בכניסה לפלטפורמה.
לאחר ההרשמה באחת האפשרויות תידרש להזין את מספר הטלפון על מנת לקבל קוד אימות ב-SMS .
חשוב לציין: מספר הטלפון לא יוצג לשאר המשתמשים.
איזה משימות ניתן לפרסם בפלטפורמה?
+
-
ניתן לפרסם בכל אחת מ11 הקטגוריות המובנות אך השירות אינו מוגבל רק להן וניתן לפרסם משימות בכל תחום שרק עולה בדמיונכם בקטגוריה "שונות".
מי יכול לבצע משימות?
+
-
השירות מיועד לאנשים פרטיים ולעסקים כאחד וכל אחד יכול להזמין שירות ולבצע משימות שפורסמו בפלטפורמה בהתאם לתנאי השימוש.
לכמה משימות אני יכול להציע את עצמי בו זמנית כמבצע?
+
-
כנותן שירות, אתה יכול להציע את עצמך לכל משימה שמעניינת אותך ללא הגבלה.
כיצד מתבצע התשלום עבור המשימה?
+
-
לנוחיותכם ניתן לשלם במזומן, אשראי ואפליקציית bit.*בשלב ההרצה התשלום לנותן השירות יתבצע לא דרך הפלטפורמה.
מי משלם את העמלה?
+
-
העמלה נגבית ממבצע השירות.
כיצד עובד הרייטינג בפלטפורמה?
+
-
בעת השלמת המשימה שני הצדדים מדרגים זה את זה באמצעות כוכבים ואפשרות הוספת טקסט.
מזמין השירות מדרג את המבצע על איכות העבודה, עמידה בזמנים ומחיר השירות.
מבצע המשימה מדרג את המזמין לפי פרמטרים של נימוס אדיבות והחוויה הכללית של מתן השירות.
כל חבר בפלטפורמה נהנה מדירוג "כמזמין שירותים" ו – "כמבצע" בפרופיל האישי.
כיצד אני יכול לוודא פרטים בטרם אגיש את הצעתי למשימה?
+
-
בכל משימה יש מערכת תגובות בה ניתן להתכתב עם מפרסם המשימה על מנת לוודא פרטים ולדייק את ההצעה בטרם הגשת ההצעה.
מתי אפשר להתכתב בהודעות פרטיות?
+
-
לאחר בחירת המבצע הצדדים עוברים לתקשר בהודעות פרטיות שיהיו זמינות גם לאחר סיום המשימה.
האם ניתן לשנות תאריך לביצוע המשימה?
+
-
ניתן לבקש שינוי תאריך לביצוע המשימה על ידי לחיצה על "אפשרויות נוספות" ובחירה בשינוי תאריך.
לאחר מילוי תאריך חליפי יידרש אישור של הצד השני לתיקוף השינוי.
האם ניתן לבטל משימה?
+
-
ניתן לבקש את ביטול המשימה על ידי לחיצה על "אפשרויות נוספות" ובחירה בביטול המשימה.
לאחר מילוי סיבת הביטול יידרש אישור של הצד השני לתיקוף השינוי.
היכן מתקבלות ההצעות למשימה?
+
-
ניתן לצפות בכל ההצעות בדף ההצעות במשימה כאשר מפרסם המשימה יראה את גובה כל ההצעות ומגיש ההצעה יראה את גובה ההצעה שהוא הגיש.
האם ניתן להוסיף סכום למשימה בביצוע?
+
-
באפשרותך להוסיף תשלום נוסף למבצע הנבחר על ידי לחיצה על כפתור "הוספת סכום למשימה" במידה והיקף העבודה היה שונה או נדרשו חומרים נוספים.
מי יכול לבצע משימות?
+
-
השירות מיועד לאנשים פרטיים ולעסקים כאחד וכל אחד יכול להזמין שירות ולבצע משימות שפורסמו בפלטפורמה בהתאם לתנאי השימוש.
איך ניתן להצטרף בתור נותן שירות?
+
-
כל מה שנדרש זה להיות בעל כישורים מתאימים, להיות שירותי, אמין ולעמוד בתנאי השימוש.
איך מחפשים משימות?
+
-
בלחיצה על הכפתור "כל משימות" ייפתח מסך עם כל המשימות שפתוחות לביצוע.
באפשרותך לעבור לתצוגת מפה (על ידי לחיצה על כפתור מפה) שבה יוצגו כל המשימות על המפה.
בנוסף ניתן לסנן ולסדר את המשימות באופן נוח להצגה שיעזור לכם למצוא את המשימה הבאה שלכם.
כיצד מגישים הצעה למשימה?
+
-
ברגע שמצאת את המשימה שהנך מעוניין לבצע, חשוב לברר את כל הפרטים הדרושים לביצוע המשימה באופן מיטבי ומלא טרם הגשת ההצעה דרך מערכת תגובות בדף המשימה.
על מנת להגיש הצעה יש ללחוץ על כפתור "הגש הצעה". לאחר מכן תועבר למסך "הגש הצעה".
במסך זה יש להזין את הסכום שעבורו תבצע את המשימה, ניתן למלא סכום זהה או גבוהה מהסכום שהוזן על ידי המזמין. באפשרותך להוסיף הסבר מדוע מועמדותך הכי מתאימה לביצוע המשימה. בסיום תידרש לקשור את החשבון אליו יועבר התשלום עבור המשימה.
איך קובעים התראות למשימות חדשות?
+
-
באפשרותך לקבוע התראות למשימות חדשות במסך ההתראות.
האם יש תמיכת לקוחות?
+
-
ניתן לפנות אלינו דרך "צור קשר" באתר ובאפליקציה או במייל [email protected] ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כיצד אני מבקש תשלום על משימה שביצעתי?
+
-
בעת סיום המשימה ניתן לבקש תשלום על ידי לחיצה על "בקשת תשלום".
לאחר אישור המזמין הכסף יועבר לחשבון שנבחר בעת הגשת ההצעה למשימה.
מדוע קיבלתי התראה על "המשימה עומדת לפוג"?
+
-
משימה שמגיעה לתאריך לביצוע שנקבע ללא בחירת מבצע תבוטל. אך בטרם אנחנו מאפשרים למפרסם המשימה לעדכן אותה ולקבוע תאריך חדש לביצוע על מנת לאפשר לנותני השירותים להציע את שירותיהם.
כיצד מתבצע התשלום עבור המשימה?
+
-
לנוחיותכם ניתן לשלם במזומן, אשראי ואפליקציית bit.
*בשלב ההרצה התשלום לנותן השירות יתבצע לא דרך הפלטפורמה.
מי משלם את העמלה?
+
-
העמלה נגבית ממבצע השירות.
כיצד עובד הרייטינג בפלטפורמה?
+
-
בעת השלמת המשימה שני הצדדים מדרגים זה את זה באמצעות כוכבים ואפשרות הוספת טקסט.
מזמין השירות מדרג את המבצע על איכות העבודה, עמידה בזמנים ומחיר השירות.
מבצע המשימה מדרג את המזמין לפי פרמטרים של נימוס אדיבות והחוויה הכללית של מתן השירות.
כל חבר בפלטפורמה נהנה מדירוג "כמזמין שירותים" ו – "כמבצע" בפרופיל האישי.
היכן מפרסמים משימה שאין לה קטגוריה ייעודית בפלטפורמה?
+
-
בדיוק בשביל זה ייצרנו את קטגוריית "שונות" בה תוכלו לפרסם כל צורך שאין לו קטגוריה ייעודית.
מתי אפשר להתכתב בהודעות פרטיות?
+
-
לאחר בחירת המבצע הצדדים עוברים לתקשר בהודעות פרטיות שיהיו זמינות גם לאחר סיום המשימה.
איזה משימות ניתן לפרסם בפלטפורמה?
+
-
ניתן לפרסם בכל אחת מ11 הקטגוריות המובנות אך השירות אינו מוגבל רק להן וניתן לפרסם משימות בכל תחום שרק עולה בדמיונכם בקטגוריה "שונות".
איך מפרסמים משימה?
+
-
פרסום משימה בטסקיט איזי מתבצע בכמה שלבים פשוטים:
בחירת הקטגוריה של המשימה – יש לבחור קטגוריה אשר מתארת הכי טוב את המשימה שברצונך לפרסם, במידה ולא מצאת קטגוריה מתאימה ניתן לפרסם תחת קטגוריה "שונות".
תיאור המשימה – תאר בקצרה את המשימה בשדה "תיאור המשימה".
מידע נוסף על המשימה – תאר בהרחבה על המשימה בשדה "מידה נוסף על המשימה", ככל שתתנו יותר פרטים הדבר יקל על המבצעים להציע את מועמדותם למשימה.
הוספת תמונות – ניתן להוסיף עד 10 תמונות.
משימה אונליין – אם המשימה ניתנת לביצוע אונליין (כגון עיצוב לוגו, הכנת חוזה, פתרון תקלת מחשב בהתחברות מרחוק וכו') בחר באפשרות זו ושדה של כתובת המשימה ייעלם מהמסך (כפתור זה כבוי כברירת מחדל).
מיקום המשימה – בלחיצה על שדה זה יש להזין כתובת לביצוע המשימה. ניתן לחפש את הכתובת בשדה החיפוש, כמו כן ניתן להשתמש במיקום המכשיר הנייד לבחירת מיקום המשימה.
תאריך לביצוע המשימה – בשדה זה תצטרך להזין את התאריך לביצוע המשימה. ניתן לבחור מתוך אפשרויות מובנות או תאריך מדויק לפי הבחירה שלך.
קביעת מחיר המשימה – בעמוד זה יש לבחור באחת משתי אפשרויות לקביעת מחיר עבור המשימה: סכום כולל, או תשלום שעתי.
סכום כולל – יש להזין את המחיר שהנך מעוניין לשלם עבור המשימה.
תשלום שעתי – יש להזין את מספר השעות הדרושות לביצוע המשימה ואת התשלום עבור כל שעה, המערכת תחשב באופן אוטומטי את הסכום הכולל עבור המשימה.
טיפ: יש להזין סכום ריאלי והגיוני שמשקף את היקף העבודה, המבצעים יכולים להגיש
האם ניתן לשנות תאריך לביצוע המשימה?
+
-
ניתן לבקש שינוי תאריך לביצוע המשימה על ידי לחיצה על "אפשרויות נוספות" ובחירה בשינוי תאריך.
לאחר מילוי תאריך חליפי יידרש אישור של הצד השני לתיקוף השינוי.
האם ניתן לבטל משימה?
+
-
ניתן לבקש את ביטול המשימה על ידי לחיצה על "אפשרויות נוספות" ובחירה בביטול המשימה.
לאחר מילוי סיבת הביטול יידרש אישור של הצד השני לתיקוף השינוי.
היכן מתקבלות ההצעות למשימה?
+
-
ניתן לצפות בכל ההצעות בדף ההצעות במשימה כאשר מפרסם המשימה יראה את גובה כל ההצעות ומגיש ההצעה יראה את גובה ההצעה שהוא הגיש.
האם ניתן להוסיף סכום למשימה בביצוע?
+
-
באפשרותך להוסיף תשלום נוסף למבצע הנבחר על ידי לחיצה על כפתור "הוספת סכום למשימה" במידה והיקף העבודה היה שונה או נדרשו חומרים נוספים.
מי יכול לבצע משימות?
+
-
השירות מיועד לאנשים פרטיים ולעסקים כאחד וכל אחד יכול להזמין שירות ולבצע משימות שפורסמו בפלטפורמה בהתאם לתנאי השימוש.
האם יש תמיכת לקוחות?
+
-
ניתן לפנות אלינו דרך "צור קשר" באתר ובאפליקציה או במייל [email protected] ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
מה קורה כשבוחרים הצעה?
+
-
בעת בחירת ההצעה אתם תתבקשו להפקיד את סכום המשימה לפיקדון. הכסף יוחזק בפיקדון לאורך כל המשימה וישתחרר כתשלום למבצע רק בסיום המשימה ובאישור שלכם.
במידה והמשימה תבוטל, יוחזר סכום המשימה במלואו למזמין.